Obserwatorzy

wtorek, 20 marca 2012

Malujemy baranka :)

Mój baranek jest już pomalowany i polakierowany wiec mogę już dziś w końcu dodać dla Was posta z kursikiem malowania :)
Baranki zgłaszam  do Szuflady na wyzwanie "Wielkanocna ozdoba". :)


Malowanie baranka jest bardzo proste i nie wymaga specjalnych umiejętności. Farby jakie używamy do pomalowania baranka mogą być plakatowe, akrylowe albo tempery, ja używam akrylowych ArtCreation Expression są świetne bo się pod pędzlem nie zdzierają.
Bierzemy farbę koloru ciemny pomarańczowy i mieszamy ją z odrobiną białego i małą ilością różowego. Malujemy pyszczek  i nóżki baranka, a gdy przeschnie jasno różowa farbką malujemy rumieńce.

teraz malujemy oczka, ja zrobiłam to tak

  ale każdy może mieć swój sposób i technikę malowania oczek to już kwestia gustu :)
nad oczkami malujemy brewki, i rogi baranka na złoto

ja jeszcze domalowałam kwiatuszek , i po lakierowaniu dokleiłam wstążeczkę.

Już niedługo na blogu goła baba :P i wózeczek z dzidzią (to moja inspiracja pracami Madalajne )

5 komentarzy:

  1. bardzo sympatyczny baranek :) i bardzo prosze mówić mi po imieniu :))) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękny :)I jak ładnie pomalowany, moje jeszcze czekają na malowanie, bo nie mam dobrych pędzli. Ale już w sobotę zamierzam zakupić razem z farbkami akrylowymi. A co do lakieru, to jaki polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam lakieru samochodowego dupli-colir cars , śmierdzi strasznie dlatego trzeba lakierować w piwnicy , na strychu albo poprostu na dworze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Baranek jest sympatyczny.
    Jeśli jednak ma być zgłoszony na wyzwanie w Szufladzie proszę umieścic adnotację na ten temat w swoim poscie.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace a baranki super zapraszam do obejrzenia moich , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty