Obserwatorzy

środa, 4 kwietnia 2012

Anioł z brzuszkiem

Kochani ten tydzień miałam bardzo mało czasu na cokolwiek, przygotowuję się powoli do wymianki z manekinem, i manekin już jest :) ale ciii zdjęcia dopiero po zakończeniu wymianki. ;)

A w miedzy czasie powstała panienka z brzuszkiem :) już od jakiegoś czasu planowałam ja zrobić i w końcu jest :) Piękna, po prostu ją uwielbiam :) 
Już niebawem pokaże Wam co kupiłam na allegro i jak zacznie się moja przygoda z scrapbookingiem :) 

 Planuję zrobić album z pierwszych 3 miesięcy życia naszej 4 miesięcznej córeczki Zuzi :)  Troszkę się denerwuje tym że mi nie wyjdzie :( ale bądźmy dobrej myśli :) Dziękuje wszystkim za komentarze, dodajecie skrzydeł kochani :)

7 komentarzy:

  1. Jak widać pędzle cienkie się przydały - jak widać efekt pozytywnie wszystko wykończone:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. jak ci wyszedł kolor cielisty ...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierzesz dużo krople białego, mieszczasz z pomarańczowym i odrobiną różowego, najwięcej białego , troszke mniej pomarańczowego i mało różowego i już :)

      Usuń
  3. Piękny!!!Naprawdę robi wrażenie!!! Nie wiedziałam,że masz takie maleństwo :)Gratuluję maleńkiej Zuzi:) Życzę przy okazji Wesołych Świąt dla Ciebie i Twej rodzinki:)Całuski dla małej pszczółki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps! A album okaże się mistrzostwem na pewno!!! Wierzę w Ciebie i już nie mogę się doczekać efektu końcowego :) Buźki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny!:) Czym wykrawasz te różowe kwiatuszki?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ręcznie, robię kulkę nacinam nożykiem w koło mniej więcej w 5 miejscach, potem lekko spłaszczam i wykałaczką robię dziurkę i już :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty