Obserwatorzy

wtorek, 15 maja 2012

Wymianka z manekinem

Dziś 15 maja, a więc mogę już pokazać Wam prezenty jakie wysłałam i dostałam w wymiance z manekinem organizowanej przez Bożenkę z Anielskich Sekretów.
Moją wymiankową koleżanką była Puchilinka do której wysławiam zgodnie z zasadami manekina, przydasie, coś co najbardziej lobie robić, i słoności :)

Manekin z masy solnej
przydasie w tym manekin scrapbooking :) bo właśnie tym pasjonuje się Puchilinka
coś co najbardziej lubię robić czyli aniołek :)  
i kolaż wszystkiego co wysłałam :) 
 A teraz co ja dostałam :)
Do mnie wymiankowe cudności wysłała  Haftytiny.
 A były to :) manekin zawieszka do szafy wypełniona lawendą :) oraz zakladka do książki też z  manekinem który ma przeurocze perełki na szyi :)
 i cała masa słodkości, chusteczek do decoupage-u, jajka do ozdobienia ta techniką oraz przeliczne papiery prezentowe :) 
 dziękuję organizatorce Bożence za wspaniałą wymianę i Justynie za extra manekinowe prezenty :)

A Wam kochani chciałam bardzo podziękować ze jesteście ze mną i czytacie te moje gryzmoły :) Buziole dla wszystkich :* 

7 komentarzy:

  1. Super wymianka, prezenty cudne - a manekin z masy solnej rewelacja:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny manekin,aniołek cudny-w ogóle super wymianka :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że jesteś zadowolona z wymianki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:-) świetnego manekina przygotowałaś i też świetne dostałaś:-) to była super wymianka.
    ps. dziękuję za odwiedzinki na moim blogu, pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty