Obserwatorzy

poniedziałek, 16 lipca 2012

Ponownie cukieraski od Anstahe

Jakiś czas temu chwaliłam się Wam jakie piękne rzeczy dostałam od Anstahe o TU :) ...ale to jeszcze nie koniec ... :) bo jako że miałam prawo wyboru prezentu, zdecydowałam się na wieszaczek ze sztućcami i z transferem ale na poczcie zaszła pomyłka paczkowa i przywędrował do mnie równie cudowny chustecznik :) 
Anstahe zdecydowała jednak że i tak dostanę taki wieszaczek ze sztućcami skoro mi się podobała i ta cudowna kobietka specjalnie dla mnie wysłała jeszcze raz  paczuszkę która dotarła właśnie dziś :) A w niej ....... ojej jakie wspaniałości ...  bo nie tylko wieszaczek przyleciała w paczuszce .... :) Zresztą zobaczcie sami :)

Cudowny wieszaczek ze sztućcami :) 


Przepiękny obraz wykonany haftem wstążeczkowym :) 
Ależ on jest piękny oglądam go i oglądałam i nie mogłam wyjść z podziwu ależ ta Danusia ma talent :)
Wpaczuszce była jeszcze masa chusteczek  oraz karteczka też z elementem haftu wstążeczkowego :) 

 Wszystkie przedmioty znalazły już swoje miejsce w moim domku, cieszą oko i przypominają że  na tym świecie są takie osóbki jak Anstahe dzięki którym świat jest piękniejszy :)
Powiem Wam że już dawno nie dostałam aż tylu niespodzianek od jednej osoby i to jak by nie patrząc zupełnie obcej.  Danusi należą się ogromne podziękowania za tak wielkie serce :) Dziękuję Ci bardzo Danusiu. 

To jeszcze nie koniec historii tego candy :) ale Ciiiiii ................. :) 

Pozdrawiam Was kochani i dziękuje za miłe słówka jakie zostawiacie pod postami :) dodajecie mi otuchy i napędzacie do tworzenia :*

11 komentarzy:

  1. Ojej jakie wspaniałości!!!!Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności dostałaś a ten obrazek haftem wstążeczkowym jest po prostu cudny!!!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne, jestem pełna podziwu, że robicie coś tak pięknego :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!!Naprawdę można tylko zazdrościć:)Przepiękne wszystko:)Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny prezent, w dodatku podwójny:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, ze Ci się podobało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zostałaś obdarowana

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odwiedziny...))) Prezenty marzenie ...cudeńka...Gorące buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odwiedziny i miłe słowa...)))) Prezenty cudne....trochę Ci " zazdraszczam" ...całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję cudownych prezentów.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty