Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

Eksplozja koloru po mojemu :)

Pokarzę Wam dzisiaj jaki projekt krył się  w zakamarkach mojego strychu cały sierpień i wyjść z pracowni nie umiał :P 

Pudełko.....

Pełni ono u mnie bardzo przydatną funkcje bo używam go do chowania kosmetyków oraz prostownicy czyli bardzo istotnych rzeczy :) przynajmniej dla mnie :P 


Motyw chusteczki użytej do ozdobienia go bardzo mi się podoba jednakże co ja z nią miałam..... rozmazywała się i pruła jak tylko się dało :( ale wybrnęłam z pomocą papieru ściernego , farb i lakieru uffff :)
ma cztery różne boki :)
1
2
3
4
a po wysunięciu górnej pokrywy prezentuje się tak ;)


jest to przerobione pudełko po miodzie pitnym które dostałam na urodziny od małża, miodek został wypity dwa słoiczki miodu które były dołączone do zestawu zostały  zjedzone :) a pudełko... zyskało drugie życie :).....


 chciałam Wam jeszcze powiedzieć że brakuje jeszcze tylko jednego obserwatora mojego bloga do ogłoszenia mojego pierwszego Candy :) a teraz lecę do Was po zerkać :* Pozdrawiam



19 komentarzy:

  1. wygląda świetnie.. :) moja koleżanka robiła ten sam motyw żelazkiem.. podobno dużo ułatwia to pracę.. :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci wyszło to pudełko, bardzo ładny motyw...umęczyłaś się trochę hihih...ale było warto, bo efekt jest świetny!! Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  3. FAjny pomysł , ładne pudełeczko :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. FAjny pomysł , ładne pudełeczko :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna skrzyneczka....piękna i cudna .Masz talencik niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pudełeczko, piękny motyw serwetki! pierwszy raz taką widzę :)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pudełeczko przepięknie wyszło, a te kolory są superowe takie wyraziste ... sama bym taką chustezka sie zachwycała i zachwycała pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to pudełko jest prześliczne, cudowne

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to wygląda, to ta praca o której mi pisałaś co taka beznadziejna serwetka?!

    OdpowiedzUsuń
  10. mogłabym być bombardowana takimi widoczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale super :) takie żywiołowe dzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita skrzyneczka! Aż mnie powaliło! serwetka o cudnym wzorze!!! DObrze, że nie poddałaś się - warto było! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że umiesz domalowywać . Ja nie, więc moje przedmioty są starannie ze wszystkich stron oklejone.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty