Obserwatorzy

sobota, 30 marca 2013

Wyniki Candy :)

Kochani ten czas tak szybko ucieka, ani się obejrzałam i już koniec mojego Candy. Dziś wydrukowałam wszystkie komentarze .... 



pocięłam na paseczki .....

wsadziłam do miseczki ....


 iiiii z pośród  wielu osóbek które się zapisały wylosowałam zwycięzce .....

Gratuluję Alex :) poproszę o adresik do wysyłki ma maila :) i we wtorek zabieram się za lepienie wymarzonej figurki dla Ciebie kochana :) opisz mi proszę w mailu  precyzyjnie jak ma wyglądać :)

Wszystkim dziękuje za zabawę i Życzę Wam kochani zdrowych,
radosnych Świąt Wielkiej Nocy,
suto zastawionych stołów, dużo
wody w lany poniedziałek, bogatego
zająca i jak najmilszych spotkań w
gronie przyjaciół i rodziny.


16 komentarzy:

  1. Wesołych i cudownych Świąt, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwycięzcy a Tobie życzę zdrowych i pogodnych Świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje....Spokojnych, zdrowych i rodzinnych świąt wielkanocnych....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę spokojnych i wesołych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna niespodzianka na koniec męczącego dnia :) Dziękuję!!! Zaraz skrobnę maila. Jupii!!! P.S. A wiesz że jeszcze nic nie mam ani z masy solnej, ani z gliny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę spokojnych i radosnych Świąt!
    Dziękuję!
    :))
    Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJE
    Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez śnieżyce zasuwając się przebija siny zając
    Za nim jajo dzielnie pędzi choć zimówki ktoś mu zwędził,
    Pewnie wina to baranka bo od rana jest na sankach!
    Gdzieś widziano Mikołaja to są WIELKANOCNE JAJA
    Wesołych świąt życzy Diana

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! I spokojnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt!

    Gratulacje Alex! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałych i radosnych Świąt. Pozdrawiam i dziękuję za zyczenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie tutaj u Ciebie. Gratuluję i pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty