Obserwatorzy

niedziela, 26 stycznia 2014

Walentynki tuż tuż :)

Mój pierwszy post w tym roku ... troszkę zapuściłam bloga ale muszę się Wam przyznać że tyle się dzieje że ciężko z czasem. Planów było masę,  ale ten rok dość przewrotny jest dla nas i mimo tego że dopiero się zaczął już zaskoczył Nas ogromnie :) narzazie nie zdradzę o co chodzi ale niebawem sami zobaczycie :) A dziś w końcu znalazłam czas na malowanie serduszek walentynkowych ... zrobiłam je już z dwa tygodnie temu ale cały czas zalegały  na piecu i czekały na mnie cierpliwie. 

Klucz do serca jest dla mojej starszej córci :) kolorystyka wybrana przez nią i muszę przyznać że mi również się bardzo podoba :) 


Serce  miasta w zimowej scenerii :)


a na koniec malutkie serduszka do bukietu walentynkowego


to na tyle :) do Walentynek nie wiem czy coś poczynię bo terminy mamy dość napięte  ale postaram się coś ciekawego jeszcze pokazać :) Pozdrawiam Was serdecznie :) Mam nadzieje że jeszcze czasem mnie odwiedzacie ;)

7 komentarzy:

  1. Piękna serduszka! Serca miasta są niesamowite :).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka są przepiękne :)
    Wszystkie :)
    A na gałązkach prezentują się godnie :)
    Wiem już dlaczego byłaś taka tajemnicza :)
    Jeszcze raz gratuluję i życzę mnóstwo szczęścia :)

    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda to serce z kluczem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszka. Niebieskie z kluczem jest naprawdę wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty