Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

Wymianka w marynarskim stylu

Kochani brałam udział w wymiance w Marynarskim Stylu organizowanej przez Diana Art za co bardzo dziękuje organizatorce bo wymianka świetna :)
Moją parą wymiankową była Agneta :) i jej też chciałam bardzo serdecznie podziękować za prezenty jakie od niej dostałam bo są cudowne i cieszą oko, a jednocześnie są niezwykle praktyczne , co lubię :) Sami zobaczcie co Agneta mi przesłała :)

Przesliczna torba w marynarsim stylu :) jest urocza :) 

Zeszyt z świetn okładką i wyszywanym domkiem w marynarskich kolorkach :) 

piękny pojemniczek na przykład na kredki z łudeczką :) a ja w nim trzymam patyczki do uszu bo zawsze mi się wysypują z plastikowych pojemnikow i już ten problem mam z glowy :) 

cała góra slodkości 

No i przydasie :) 

DZIĘKUJĘ Agnetko 

A ja do Agnety wysłałam...

 Ramkę w morskich klimatach 


Serducho  z kotwicą 

przydasie

Słodkasie
I była jeszcze muszelka, wisiorek i szklana muszelka ale nie zrobiłam zdjęcia :(

Wymianka była super i oby częściej takie miłe osóbki mi się trafiały jak Agneta  :)

8 komentarzy:

  1. Wymianka bardzo udana, wszystko śliczne:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty , torby uwielbiam :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. super wymianka, śliczne prezenty dostałaś i przygotowałaś :-)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ja ci tej torby zazdroszczę,,mam nadzieję,ze na któreś wakacje się dorobię swojej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra wymianka wszystkie prezenty śliczne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pomysłowe prezenty, torba rewelacyjna!...Twoje serducho świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy, a ten pojemniczek obłędny!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty