Obserwatorzy

piątek, 8 marca 2013

Zapowiedz wiosny ...

W mojej pracowni spod palców wyłonił się motyl ...a postać jego chodź wątła i nie do końca wyraźna , zapowiada nadchodząca wiosnę ... :)

poczekam aż dojrzeje ... od tęczy pożyczy koloru....i przyleci ponownie, nacieszyć oczy me barwami wiosny... 


Z okazji dnia kobiet wszystkim babeczką wszystkiego dobrego, mam nadzieje że ten dzień był dla Was wyjątkowy :) 

Pozdrawiam serdecznie i przypominam o moim  Glinianym Candy :) Zapraszam i dziękuje za wpisy :)

13 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na tęczowego aniołka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widać że bedzie piękny bajecznie kolorowy motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie piękny i wiosnę przywoła!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się już doczekać kolorów tęczy będzie Bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może on przyprowadzi wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyl to mój ulubiony motyw!Ciekawa jestem jakie barwy mu nadasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie sie skojarzył z efem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaklinasz wiosnę śliczne Twoje elfiki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oby ta wiosna szybo zawitałą do nas

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty