Obserwatorzy

czwartek, 3 maja 2012

Wyróżnienie :)

Dziś zostałam wyróżniona na blogu Angela Masa Solna i chciałam bardzo podziękować za to :) To bardzo miłe :) Teraz moja kolej na wyróznienia blogów i ma być ich aż dziesięć :) Będą to blogi które często odwiedzam i podziwiam za piękne prace oraz za wspaniałe pomysły, nieustanną chęć pracy dla innych i tworzenia rzeczy pięknych. 



Wyróżniam blogi: 











Nie da się wyróżnić wszystkich :( ale może jeszcze kiedyś bedzie mi dane wyrózniać jeszcze raz ;) wtedy wyróżnie następne blogi  :) 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję!!!!!!!!!!!!!!! strasznie jest mi miło!!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:):):):) jest mi bardzo bardzo miło:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci baaaaardzo i życzę Ci abyś miała jeszcze nie jedną okazję do przekazania wyróżnienia:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie!!!! Cieszy mnie to niezmiernie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaaaaardzo dziekuję za wyróżnienie i Tobie również życzę wielu takich chwil :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty