Obserwatorzy

środa, 11 kwietnia 2012

Ramka Zuzy

Witam po świętach kochani :) Nie próżnowałam bo tak nie potrafię, już  wczoraj ostro malowałam i lakierowałam elementy ramki i buteleczkę decoupage. Ramkę ukończyłam dzisiaj,  jeszcze czegoś mi tam brakuje, ale nie wiem czego, może z czasem powstanie jakiś element :) 

 najpierw powstały guziczki  i napis :)


Potem jeszcze grzybek i jeżyk

Wszystkie elementy przykleiłam na klej gwoźdź w płynie, jest świetny i bardzo dobrze trzyma różne materiały :)

Gotowa ramka wygląda tak ... zdjęcie i tak nie oddaje tych kolorów ....jest bajecznie kolorowa i wesoła :) A zdjęcie naszej córeczki zrobione  2 dni po porodzie jeszcze w szpitalu przez fotografa z gazety Strzelec Opolski. Ramka zawisła nad łóżeczkiem naszej kruszynki :D

9 komentarzy:

  1. Ale piękna!!! Córeczka też śliczna:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na ramkę :) a niunia urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki Aniołek, to fajna pamiatka, zdjecie ze szpitala, bo czas ucieka, dzieci rosną, pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wykonana rameczka :) super doklejone elementy mnie zachwycił muchomorek ...superasny:)
    Gratuluje cudownej slicznej coreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ramka i cudny bobasek :) Potrzebowałam kolorowe guziczki do ozdabiania,miałam jakoś nie po drodze do pasmanterii,a tu proszę :)są :) do wyboru do koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę,że rameczka w końcu doczekała się ukończenia i to w jakim wydaniu :)Piękna!!!Córeczka zasługuje na takie prezenty od mamusi,zwłaszcza takie-w które wkłada tyle serca-to widać:))) Ucałowania dla Was dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo.. Słodziutka i piękna rameczka. I malutka w środku też. :))

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty