Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2012

Scrap - antyramka

Dziś skończyłam projekt scrap -anty ramki :) chciałam się pochwalić co tam nawycinałam, pokleiłam i pozszywałam. W moje ręce wpadły moje ulubione zdjęcia sprzed jedenastu lat kiedy to byłam jeszcze piękna i młoda :P a moja córeczka Laura miała pół roczku. Te ulubione zdjęcia zamiast trzymać w albumie postanowiłam umieścić w antyramie, aby móc je oglądać stale :)

 tak mi to wyszło :) wiem że nie jest to jakieś idealne ale mnie cieszy :) :)

5 komentarzy:

  1. Pierwsza sprawa.....ramka świetna!!!! Druga spraw......kiedy Ty to wszystko robisz????
    Trzecia sprawa coś tam wpada ci w ręce a ty w tempie błyskawicy zamieniasz to w cudo!!!! jak np.wczorajsza "głowa" z której zrobiłaś taką ozdobę pokoju,że ho ho :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy robię..?, kiedy mała śpi :) ma 4 miesiące więc śpi w ciągu dnia jeszcze dość sporo, chodz wiadomo że czasem muszę przerwać nie skończoną pracę bo kruszynka ma zawsze pierwszeństwo ;)

      Usuń
  2. piękna i młoda jesteś nadal :) świetny pomysł na antyramę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszło, swietny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty