Obserwatorzy

niedziela, 29 kwietnia 2012

Z hybrydą wśród zwierząt

Dziś piękna słoneczna niedziela i wybraliśmy się z rodzinką do zoo :) a tam upalnie i zwierzęco oczywiście :) udało sie zrobić naprawdę kilka ładnych zdjęć i chciałam Wam je pokazać :) 


Pawie chyba uciekły bo latały swobodnie po trawniku  koło budek z napojami :) ale dzięki temu udało się zrobić zdjęcia z bliska i bez żadnych krat :D 



Sarna wygląda jak by śpiewała ale tak naprawdę to je marchewkę  :D 



A to ja z Zuzią :) naszą czrero i pół miesięczną kruszynką :*


Pani Zebra :)


Ja zaczepiam małpy a Zuzia ludzi :P ja nie zauważyłam bo byłam zajeta kontaktem z małpką ale mąż  mi opowiedział że Zuzia za moimi plecami chciała wytargać Panią za włosy :P 

 Dzionek minoł nam bardzo wesoło i męczono jednocześnie, a jutro znowu wracam do twórczej pracy :)
niedługo wielki com back masosolnych figurek 
;)

7 komentarzy:

  1. widać że niedzielny wypad udany :) zdjęcia piękne :) a Zuzia przesłodka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, córeczkę masz przeuroczą :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Wam pozazdrościłam :) a ja dzisiaj spędziłam niedzielę na jeżdżeniu po szpitalach :( bo mojemu synusiowi nie sprzyja upał,puszcza mu się krew z nosa bo ma cieniusieńkie naczynka i trzeba było założyć jakiś tampon i bidula siedzi z takim czymś w nosie i się złości na cały świat:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Anetko to dużo zdrówka dla synka :) biedak mały musi się męczuć ...:( Buziaczki dla niego niech mu się te naczynka powiekszą żeby nie musiał sie męczyć z korkami w nosku napewno bardzo mu to przeszkadza ...

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, a ta sarna rzeczywiście wygląda jakby śpiewała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia kocham takie pozdrawiam i podoba mi się blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemna niedziela! W krakowskim ZOO pawie chadzają wolno - też kiedyś myślałam, że zwiały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty